zondag 4 maart 2012

Lachen, huilen,bang en boos zijn...

Dit hebben we allemaal gedaan vorige week en zullen we de komende week nog doen!
We werkten rond gevoelens bij onszelf en bij ons vriendjes.. en er kwamen prachtige verhalen naar boven zoals:
"juf ik was verdrietig op de speelplaats want mijn handjes hadden koud"
" ik ben boos omdat....." (ik mijn zin niet krijg)
"ik was bang want er heeft me een kindje geduwd "
en zoveel mee.... Heel leuk te zien en horen hoe het thema indruk maakt..
We hebben een gevoelsmeter gemaakt met foto's van onze kapoentjes
Ook per gevoel een flap met het juiste gevoel getekend, gekleefd en gestempeld.
Liedjes geleerd ..,Verhalen, Verteltafel,gedanst.....
Wij hebben natuurlijk het meest gelachen want dit vinden wij het leukst.
Er was ook feest want Adel was jarig! Proficiat aan onze Adel en dank aan de ouders
voor de leuke attenties!
Geniet maar van de foto's







Geen opmerkingen:

Een reactie posten